kai ceļ tūs kolnus

Nu redzi. Es asu īsacikliejuse vīnā sajiutā, kas nadūd brist ar pylnu kryuti, darēt i byut. Taida rezignaceja par vysu. It kai viļšanuos vysā.
Kur ir tuos cāluos idejis, kas nastu centimetru viers zemis. Kur ir tī ļauds, kas ļautu nūticēt i ar kū varbyut varātu apsarunuot.Ir voi nu galejais skepticisms, voi ar maisu systī, kas maun pa dabasim. A es tai maut navaru i galeigi pa zemi tože nagrybu.

Ar pruotu varātu na tū vīn, a ar rūkom naatsaveic i gribīs atlikt i darēt nazkod, kod byus vaira laika i spāka.
Koč varbyut vaira, kai niule ir, nabyus nikod, partū ka niule ir dūts vysuvairuok.
A, ka jau tai dūmuot, to i dzeivuot nav garšys.

Dūd, Dīveni, ūtram dūt, na nu ūtra meilai lyugt.
Dūd, Dīveni, kolnā kuopt, na nu kolna lejeņā.
Gryuši beja ūtram dūt, veļ gryušuoki meilai lyugt.
Gryuši beja kolnā kuopt, veļ gryušuoki lejeņā.

Kod nabejs daīs tei reize, ka vairuok navarēs. Kod augšuok par sevi naizlieksi i vyss, kas byus prīškā, byus zyli dabasi i līkne, kurā juonūkuop.

Kai ceļ tūs kolnus, kab ceļš augšā byutu kū na augstuoks. Kai ceļ tūs kolnus, kab ceļš ītu iz augšu i ni lejā. Kai ceļ tūs kolnus, kab jim nūtycātu.

2005. goda 26. juņs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.